Головна » Статті » Підготовка до школи |
1. Педагогічна готовність: ■ навички читання; ■ навички лічби; ■ навички письма; ■ навички малювання; ■ звукова культура мовлення ( чисте мовлення); ■ уміння розгорнуто відповідати на запитання; ■ великий словниковий запас; ■ загальна обізнаність. 2. Інтелектуальна готовність: ■ диференційованість сприймання ( спостережливість); ■ розвинена уява; ■ уміння орієнтуватись у просторі й часі; ■ розвинене наочно-образне мислення ( уміння виділяти суттєве в явищах навколишнього середовища, уміння порівнювати їх, бачити їх подібність та відмінність); ■ розвинена дрібна моторика ( володіння олівцем, ножицями, навички малювання); ■ добра пам’ять; ■ розвинена регулююча функція мови, уміння виконувати словесні інструкції; ■ інтелектуальна активність ( уміння перетворити навчальне завдання на самостійну мету діяльності); ■ передумови абстрактно-логічного мислення (
здатність розуміти символи, формулювати запитання, самостійно розмірковувати,
знаходити причини явищ, робити прості висновки). 3. Мотиваційна готовність. ■ вираження пізнавальних інтересів; ■ намагання засвоїти роль школяра ( бажання
ходити до школи), приймати системи вимог, які ставить школа і вчитель. 4. Емоційно-вольова готовність: ■ уміння керувати
своєю поведінкою; ■ збереження
працездатності протягом навчального дня; ■ емоційна стійкість (регуляція емоцій); ■ довільна
регуляція уваги (її концентрація, стійкість, переключення); ■ уміння стримувати
свої імпульси ( наприклад, не перебивати інших під час розмови); ■ уміння
продовжувати дію, докладаючи до цього вольові зусилля. 5. Комунікативна готовність: ■ бажання спілкуватися з дорослими та дітьми; ■ уміння встановити
контакти з вчителем; ■ збереження
відчуття дистанції; ■ здатність до
особистісного контакту з дорослим ( на противагу ситуативному); ■ уміння
встановлювати контакт з однолітками; ■ уміння входити в
дитячий колектив і знаходити своє місце в ньому; ■ уміння виконувати
роботу разом; ■ уміння
підтримувати рівноправні стосунки з однолітками. Статус учня
- дуже відповідальна роль, яку освоює шестирічна дитина. Цей шлях потребує від
неї певного часу для адаптації. | |
Переглядів: 2785 | Коментарі: 11 | |
Всього коментарів: 1 | ||
| ||