Психологічний портрет «ідеального» першокласника - Підготовка до школи - Батькам - Віртуальний кабінет психолога дитсадка

Наше опитування

Чи знайшли Ви матеріал, який був Вам потрібен
Всього відповідей: 170

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Друзі сайту

Детский сад *Семь гномов* - полезная информация для воспитателей детского сада и родителей маленьких деток, форум, общение.

Пошук





П`ятниця, 09.12.2016, 17:24
Вітаю Вас Гість | RSS
Кабінет психолога ДНЗ №8 "Іскорка"
Головна | Реєстрація | Вхід
Батькам


Головна » Статті » Підготовка до школи

Психологічний портрет «ідеального» першокласника

1.  Педагогічна готовність:

■  навички читання;

■  навички лічби;

■  навички письма;

■  навички малювання;

■ звукова культура мовлення ( чисте мовлення);

■ уміння розгорнуто відповідати на запитання;

■ великий словниковий запас;

■  загальна обізнаність.

2.  Інтелектуальна готовність:

■ диференційованість сприймання ( спостережливість);

■ розвинена уява;

■ уміння орієнтуватись у просторі й часі;

■ розвинене наочно-образне мислення ( уміння виділяти суттєве в явищах навколишнього середовища, уміння порівнювати їх, бачити їх подібність та відмінність);

■ розвинена дрібна моторика ( володіння олівцем, ножицями, навички малювання);

■ добра пам’ять;

■ розвинена регулююча функція мови, уміння виконувати словесні інструкції;

■  інтелектуальна активність ( уміння перетворити навчальне завдання на самостійну мету діяльності);

■  передумови абстрактно-логічного мислення ( здатність розуміти символи, формулювати запитання, самостійно розмірковувати, знаходити причини явищ, робити прості висновки).

3.  Мотиваційна готовність.

■  вираження пізнавальних інтересів;

■  намагання засвоїти роль школяра ( бажання ходити до школи), приймати системи вимог, які ставить школа і вчитель.

4.  Емоційно-вольова готовність:

■ уміння керувати своєю поведінкою;

■ збереження працездатності протягом навчального дня;

■  емоційна стійкість (регуляція емоцій);

■ довільна регуляція уваги (її концентрація, стійкість, переключення);

■ уміння стримувати свої імпульси ( наприклад, не перебивати інших під час розмови);

■ уміння продовжувати дію, докладаючи до цього вольові зусилля.

5.  Комунікативна готовність:

■  бажання спілкуватися з дорослими та дітьми;

■ уміння встановити контакти з вчителем;

■ збереження відчуття дистанції;

■ здатність до особистісного контакту з дорослим ( на противагу ситуативному);

■ уміння встановлювати контакт з однолітками;

■ уміння входити в дитячий колектив і знаходити своє місце в ньому;

■ уміння виконувати роботу разом;

■ уміння підтримувати рівноправні стосунки з однолітками.

Статус учня - дуже відповідальна роль, яку освоює шестирічна дитина. Цей шлях потребує від неї певного часу для адаптації.

 

Категорія: Підготовка до школи | Додав: olvida (08.08.2012)
Переглядів: 1587 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2016