Компоненти структури шкільної зрілості - Підготовка до школи - Батькам - Віртуальний кабінет психолога дитсадка

Наше опитування

Чи знайшли Ви матеріал, який був Вам потрібен
Всього відповідей: 170

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Друзі сайту

Детский сад *Семь гномов* - полезная информация для воспитателей детского сада и родителей маленьких деток, форум, общение.

Пошук





П`ятниця, 09.12.2016, 17:25
Вітаю Вас Гість | RSS
Кабінет психолога ДНЗ №8 "Іскорка"
Головна | Реєстрація | Вхід
Батькам


Головна » Статті » Підготовка до школи

Компоненти структури шкільної зрілості

Структура компонентів складається з наступних блоків:

1. Морфологічна зрілість – рівень розвитку основних функціональних систем, хронічні захворювання

  • фізіологічна готовність - стан здоров’я дитини, соматичний розвиток – вага, ріст, пропорції тіла, грудної клітини, спадкові порушення, травми, стан зору, хребта
  • фізичний розвиток – сформованість дрібної й великої моторики, дозрівання мозкових структур, зорово-рухова координація
  • біологічна зрілість – психологічний вік не завжди збігається з фізичним, кількість постійних зубів, ступінь окостеніння кісті руки

2. Психологічна готовність

  • інтелектуальна зрілість – сформованість психічних функцій, світогляд
    - мислення – наочно-образне, аналітичне, раціональні умовисновки
    - сприймання - планомірність, розчленованість, диференціоованість
    - пам’ять – свідоме, цілеспрямоване запам’ятовування
    - увага – зосередженість, стійкість, достатній об’єм
    - мовлення – усна та писемна мова, розуміння символів азбуки, читання
    - уява – створює яскраві художні образи, втілює в малюнку, танцях, рухах

·         -емоційно-вольова зрілість – ступінь навченості, ініціативність
- рівень розвитку довільності – свідомо діяти за правилом, за зразком
- рівень тривожності – емоційна стійкість чи здатність до неврозу,вміє підкорити інтереси, відсутність імпульсивності, дратівливості, виснажливості, дріб’язковості

·          мотиваційна готовність – сформованість передумов навчальної діяльності, усвідомлена потреба у здобутті знань і розвитку своїх здібностей, бажання ходити до школи

3. Соціальна компетентність

  • соціальна зрілість – бажання зайняти нову соціальну роль – позиція школяра, ставлення до вчителя як до дорослого, який володіє знаннями
  • комунікативні навички – розвиток необхідних форм спілкування з однолітками, уміння встановити рівноправні стосунки, вибрати адекватну поведінку, звернутись по допомогу і надати її, прилучитися до спільної діяльності, уникнути небажаного спілкування, знати де поступитися, коли захиститися
Категорія: Підготовка до школи | Додав: olvida (08.08.2012)
Переглядів: 900 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2016