ТЕЗИ ДО ВИСТУПУ НА БАТЬКІВСЬКИХ ЗБОРАХ - Психологам - Практичному психологу ДНЗ - Віртуальний кабінет психолога дитсадка

Категорії розділу

Психологам [12]

Наше опитування

Чи знайшли Ви матеріал, який був Вам потрібен
Всього відповідей: 170

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Друзі сайту

Детский сад *Семь гномов* - полезная информация для воспитателей детского сада и родителей маленьких деток, форум, общение.

Пошук





П`ятниця, 09.12.2016, 17:19
Вітаю Вас Гість | RSS
Кабінет психолога ДНЗ №8 "Іскорка"
Головна | Реєстрація | Вхід
Практичному психологу ДНЗ


Головна » Файли » Психологам

ТЕЗИ ДО ВИСТУПУ НА БАТЬКІВСЬКИХ ЗБОРАХ
28.02.2010, 19:13
Психологічна характеристика розвитку дитини 3-4 років
Розвиток самосвідомості і виділення образу „Я” стимулюють розвиток особистості й індивідуальності. Малюк починає чітко усвідомлювати, хто він і який він. Внутрішній стан дитини наповнюється суперечностями: вона прагне самостійності і в той же час не може впоратися із завданням без допомоги дорослого, дитина любить рідних, вони для неї дуже значущі, але вона сердиться на них через обмеження її свободи. До оточуючих у дитини формується власна внутрішня позиція, яка характеризується усвідомленням своєї поведінки та інтересом до світу дорослих. Агресивність і невтомність малюків у цьому віці виявляється в постійній готовності до діяльності. Дитина вже вміє пишатися своїми успіхами й критично оцінювати результати своєї праці. На базі наочно-дійового мислення до 4 років у дитини має сформуватися наочно-образне мислення. Іншими словами, відбувається поступове перенесення дій дитини з конкретного предмету на всі інші. Як і в ранньому віці, в 3-4 роки у дитини переважає відтворююча уява, тобто дитина здатна лише відтворювати образи, запозичені з казок і розповідей дорослих. Пам’ять дошкільника 3-4 років мимовільна, характеризується образністю. Його діяльності більш притаманне пізнавання, ніж запам’ятовування. Добре запам’ятовується тільки те, що було безпосередньо пов’язано з його діяльністю, було цікавим і емоційно забарвленим. Дитина не здатна тривалий час утримувати свою увагу на якомусь одному предметі, вона швидко переключається з однієї діяльності на іншу. В емоційній сфері характерні різки перепади настрою. Емоційний стан дитини залежить від фізичного комфорту. На настрій починають впливати стосунки з дорослими і однолітками. Проте емоційно здоровому дошкільнику властивий оптимізм. У 3-4 роки діти починають засвоювати правила взаємостосунків в групі однолітків.
Категорія: Психологам | Додав: olvida
Переглядів: 7008 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 2.8/10
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2016