Психолого-педагогічна характеристика групи - Психологам - Практичному психологу ДНЗ - Віртуальний кабінет психолога дитсадка

Категорії розділу

Психологам [12]

Наше опитування

Чи знайшли Ви матеріал, який був Вам потрібен
Всього відповідей: 170

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Друзі сайту

Детский сад *Семь гномов* - полезная информация для воспитателей детского сада и родителей маленьких деток, форум, общение.

Пошук





П`ятниця, 09.12.2016, 17:25
Вітаю Вас Гість | RSS
Кабінет психолога ДНЗ №8 "Іскорка"
Головна | Реєстрація | Вхід
Практичному психологу ДНЗ


Головна » Файли » Психологам

Психолого-педагогічна характеристика групи
[ Викачати з сервера (32.9Kb) ] 11.06.2011, 22:04
Структура колективу дітей 1. Групу відвідують 27 дітей, 14 хлопчиків та 13 дівчаток. У всіх дітей достатні та середні рівні пізнавального розвитку, крім Максима В. (діагноз обласної ПМПК- «Загальне недорозвинення мовлення 1 ступеню»). Загальний рівень працездатності дітей нижче вікових норм, у зв’язку з тим, що 9 хлопців мають всі симптоми СДУГ (імпульсивність, рухову розторможеність, неможливість зосередитись, неуважність)
2. Група загалом згуртована. Форма спілкування дітей – позаситуативно-ділова. Діти цікавляться спілкуванням з однолітками суто як з партнерами по сюжетним іграм.З радістю приймають участь у спільних іграх, колективній праці, тобто діяльності, ініційованій педагогом. Спілкування загалом має гендерне підгрунтя, проте деякі діти дружать і з представниками іншої статі. Окремі діти захищають членів колективу від, як їм здається, «помилкових» дій педагога (Єгор, Сергій). У зв’язку з недостатнім рівнем формування оцінно-контрольних дій, діти легше знаходять помилки у діях інших дітей, ніж у своїй поведінці. 3. Самостійно організовуватися діти майже не вміють, хоча діти , яким вже виповнилося 5 років, легше виконують обов’язки по групі та стають ініціаторами спільної діяльності. Рівень психологічного розвитку дітей 4-5 років не дозволяє ім адекватно розподіляти обов’язки та права між собою. 4. Діти в групі дружать, деякі зустрічаються і поза дитячим садком, це сприяє більш тісній групі між цими дітьми. Більш уважні до інших дівчата ( Настя К, Юля К, Світлана В), вони допомагають одягатися, залюбки чергують.Діти майже не звертають увагу на дрібні фізичні недоліки однолітків. Так, Женя Б має діагноз «двостороння вроджена косолапість». У зв’язку з тим, що він відвідував групу з 2 років, діти групи адаптувалися до його фізичної вади та спокійно її сприймають. 5. Згідно з результатами соціометричного дослідження, в групі є «зірки» (Артем С, Діма Б, Настя К, Єгор Д) та «ізольовані» (Назар П, Максим В). Майже все діти поважають активістів, бажають з ними дружити. Є в наявності «мікро-групи» (Настя К-Міша Р, Єгор Д,- Артем С.- Ілля Ж), вони склалися на підставі дружби батьків (перша) та спільних активних ігор (друга). Спрямованість дитячого колективу. 1. Громадська думка дітей дуже залежить від оцінки дорослого. Більш високий статус у групі мають слухняні, розумні діти, до «ізольованих» потрапили діти, які отримують багато зауважень від педагогів. 2. Діти групи легко контактують з дітьми інших вікових груп. Дівчата із задоволенням граються з малюками ясельного віку. Хлопцям більш до вподоби старші дошкільники. Діяльність дитячого колективу. 1. В групі склалося позитивне ставлення до занять, діти із задоволенням приймають в них участь. У деяких дітей низький рівень компетентності за програмою «Я у Світі» (Максим В, Юра З, Назар П, Даня Д), це пов’язано і низьким рівнем психологічного розвитку, імпульсивністю, невмінням зосередитися. Діти виконують доручення педагогів, чергують, приймають участь у колективній праці. В чергуванні майже все діти проявляють свідому дисципліну. Майже всі діти дотримуються культури поведінки, дівчатам це вдається легше, ніж хлопцям. Особистість вихователя та його вплив на групу. 1.З дітьми працює досвідчений вихователь ХХХХХХХХХ, яка має сформовану педагогічну систему впливів на дітей (зацікавлення, казкотерапія, ігровий момент тощо), організована, володіє педагогічним тактом, організаторськими здібностями, ґрунтовно володіє знанням психології дітей. Діти дуже поважають і люблять вихователя, вона має високий авторитет серед дітей. Загальні висновки. 1. Колектив групи знаходиться у стадії формування, у дітей переважає рівний, оптимістичний настрій. У дітей формуються вольові якості, які допоможуть у підтриманні дисципліни в групі. До недоліків організації життя дітей можна віднести відсутність спортивного куточка в групі, його наявність сприяла б фізичному розвантаженню гіперактивних дітей. Рекомендовано проводити спільні комунікативні ігри, спрямовані на подальше згуртування дітей .
 
Інші характеристики викладено на сервері
Категорія: Психологам | Додав: olvida
Переглядів: 13905 | Завантажень: 3281 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 2.1/8
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2016